Translate

17/1/11

Sant Antoni del porquet

Web OS

2029ª Parte Sant Antoni del porquet

sap

Festa gran en esta comunitat i per tot el país en general en concrete la que fan aquí a València té ademés un punt d’indicador econòmic mes que Davos per la vesant del lluïment Cóm anirà econòmicament el any? Doncs si la gent va a lluir-se a la proveso amb les cavalleries i els bars del carrer Sagunt estan plens a vesar de gent esmorzant, tot anirà bé lo menys important la benedicció dels animalets, jo de fet vaig tots els anys a que hem beneïsquen els meus o siga a mi.

Quan isca este post jo estaré segur en la gran foguera esperant l’ora de que aquest foc que dona llum i claredat en aquesta freda nit d’hivern hem done, vos done forces per a estendre’l a totes les coses que tenim que aguantar aixi que vos recomane que boteu foc a tot però a tot aquesta nit

Ullet, ullet de Sant Antoni mes m’he estime fer el be que el dimoni :) Ximo

No hay comentarios: